איך לבחור עגילים

איך לבחור עגילים משובצי יהלומים לבת הזוג?

ברכישת מתנה יקרה כמו עגילי יהלום, אלה הדברים שהיינו חושבים עליהם:

מבין כל התכשיטים התכשיט שאישה כמעט ולא מורידה הוא העגילים . בנוסף, זה תכשיט שמאוד בולט – כאשר רואים את האישה מיד רואים גם את זוג העגילים.

לכן בבחירת זוג עגילי יהלום חשוב לבחור זוג שהאישה תהנה ללכת איתו למשך שנים רבות! וכמובן לדאוג לזוג איכותי שנותן נחת וביטחון לאישה.

יש כל מיני סגנונות של עגילים

הקלאסיים ביותר אשר מתאימים ליום יום אך בהחלט מתאימים ואף בגודל הנכון מרשימים גם לערב אלו עגילי סוליטר יהלומים – כלומר יהלום בודד בכל אוזן. היתרון – מתאים בהחלט לכל לוק ולכל אירוע.

עגילי יהלום אובל צמודים זהב צהוב

החיסרון – כדי ליצור זוג מרשים צריך להשקיע סכום יפה שלא מתאים לכל אחד.זו הסיבה שעגילי ההילה מאוד פופולריים:

עגילי הילה או פאווה הם לרוב עגילים בהם יהלום מרכזי ומסביב הילת יהלומים קטנים היתרון הוא שהעגילים נראים משמעותית גדולים יותר מלשבץ רק את היהלום המרכזי , כלומר יהלום של 0.30 עם הילת יהלומים יראה לפחות כמו יהלום של 0.70 מבחינת הקוטר ובעלות נמוכה יותר משמעותית.

יש יתרון גדול בעגילי הילה – הרי עגילים, בשונה מטבעת, הם תכשיט שרואים בעיקר מרחוק ושיבוץ הילה הוא הפתרון המושלם למי שרוצה זוג עגילים נוכח ומרשים במחיר נוח (יחסית ליהלומים:)) לכיס.תכשיטים וטבעות אירוסין - עגילי טיפה

סגנון נוסף הוא עגילי חישוק
עגילי חישוק מאז ומתמיד באופנה ולא יצאו ממנה לרגע הם תמיד מעניקים מראה אלגנטי ויוקרתי ומתאימים גם לעבודה אך גם לאירועים וערבים.

החיסרון העיקרי בעגילי חישוק הוא שהם לא נוחים לענידה יום יומית אם הם ממש גדולים ולא מספיק נוכחים לערב אם הם קטנים. כלומר צריך לבחור בין מראה יומיומי למראה יותר מרשים.
לכן זאת מתנה טובה לאישה לפני אירוע מיוחד בחיים שלה (לידה לקראת ברית, בר/בת מצווה לאחד הילדים וכו.. ) או לחלופין מישהי שממש אוהבת עגילי חישוק ותענוד אותם יומיום.


אופציה נוספת היא העגילים הנופלים 
הסגנון הזה הוא היוקרתי ביותר ובעל מגוון רחב של אופציות עיצוביות.

עגילי יהלום תלויים משקל שני קראט טוטאל מזהב לבן משובצים יהלומי קושן


אפשר להתאים את הסגנון הזה ליום יום כלומר נפילה שהעגיל ייפול בצורה מאוד עדינה ויישאר יחסית קרוב לאוזן ובמקביל אפשר ליצור עגילים בעלי מראה יוקרתי ומיוחד שמתאים לאירועים מיוחדים.

טיפים לבחירת היהלומים לעגילים

אחרי הכל המטרה של העגילים הם לנצנץ להחזיר אור ולהאיר את פני האישה ולכן חשוב מאוד לא להתפשר על איכות העבודה של היהלומים!

על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתכשיט שרואים יחסית מרחוק.

בנוסף חשוב לדאוג שהזוג יתאים מבחינת הפרמטרים:

-קוטר קרוב מאוד – על פי רוב עד הבדל של עשירית הממ.
-צבע זהה או מרחק של צבע אחד.
-ליטוש דומה.
-ניקיון קרוב אם כי זה לא בגלל שיש הבדל נראה לעין אלא יותר למען הסדר הטוב

חשוב מאוד גם לבחור עגילים בריאים כלומר לא דקים מדי ובעלי סגירה טובה זאת כדי שהתכשיט יישמר כמו שהוא לאורך השנים ולא יאבדו עם הזמן.

חשוב לבדוק מדי פעם את השחיקה של הסוגרים. עם הזמן הסוגרים יכולים להישחק וחשוב לראות שהסגירה עדיין חזקה ובטיחותית.

אם קל מידי לפתוח אותם אז רצוי לבדוק אופצייה לחיזוק. אם יש ספק אין ספק! ניגשים לחנות שרכשתם ממנה את הזוג ומבקשים שיבדקו אותם.