איפה קונים טבעת אירוסין

זו ללא ספק ההחלטה הכי חשובה שתעשו בתהליך של בחירת טבעת האירוסין שלכם. הסיבה היא שהתחום של יהלומים ותכשיטים הוא תחום בעייתי מאוד בהם חוסר הידע של הצרכן יכול להיות מנוצל לרעתו ובקלות רבה. העולם של תמחור ובדיקת יהלומים הוא מורכב ומלא פרטים כך שאדם רגיל יתקשה להתמצא בו.

לפני הקריאה שימו לב, פוסט זה ממוקד בשאלה

בכל זאת, אלה העצות שתסייענה לכם לבחור איפה לקנות את טבעת האירוסין שלכם: התחילו בלימוד ראשוני של תחום היהלומים. אתם מוזמנים להתחיל בשיעור עם עצות מאוד תמציתיות ופשוטות במאמר זה. חשוב מאוד שתשדרו ידע והבנה למוכר, זה מחזק אתכם. קנו רק במקום שמוכר גם יהלומים עם תעודות מוכרות ובינלאומיות. נכון, מרביתכם מחזיקים בתקציב ממוצע שמרחיק אתכם מרכישת יהלומים אלה אך חשוב שיהוו אבני בוחן – אבנים שלידן ניתן להשוות את מה שנאמר לכם במילים. כלומר אם, למשל, אמרו לכם שהאבן שמציעים לכם היא אבן בצבע F, בקשו לראות זאת מול אבן עם תעודה של GIA (המעבדה האמריקנית הנחשבת לאיכותית ביותר בעולם). אם, על נייר צבע (ראו תמונה), צבע היהלום דומה- אכן מדובר בצבע שהובטח. אם הצבע שונה למדי, מנסים למכור לכם חתול בשק.

רכשו רק במקום שמאפשר לכם לבחור איזה אבן שאתם רוצים לשיבוץ בטבעת, ולא מוכר רק מלאי מוכן. רכשו רק במקום שמציג מחירים באתר האינטרנט שלו, בחנות שלו, באתר התצוגה שלו וכדומה. אל תתפתו להנחות ביזאריות של עשרות אחוזים. יהלומים לא מתקלקלים ואין סיבה למכור אותם בהנחה מטורפת. הסיבה היחידה היא אם המחיר שלהם מלכתחילה היה גבוה בצורה מוגזמת וגזלנית. רכשו רק במקום שמאפשר לכם לראות מבחר יהלומים, זה לצד זה, שניתן להשוות ביניהם ולראות בעין את ההבדלים. עליכם לוודא כי המקום מחזיק בכל הכלים הבסיסיים לבדיקת יהלומים - לופה (מכשיר הגדלה פי 10), נייר צבע, פינצטה להחזקת היהלום ונורת יהלומנית פלורוסנטית.

כמו שאומרים - לגזור ולשמור השוואהבחרו יהלום לפני שיבוצו וראו כמה יהלומים. ניירתכל מה שנאמר לכם בעל פה צריך להיות מגובה במסמכים. ליטושאל תוותרו על איכות ליטוש היהלום