התאמה נכונה בין בגדים לתכשיטים

איך להתאים בין תכשיטים לבגדים? היכן ניתן לקנות בגדים ליציאות ואילו תכשיטים מתאימים להם? מהם יחסי הגומלין בין הבגד והתכשיט? קניית תכשיטים היא לא דבר פשוט, ובוודאי לא זול, או דבר שעושים יום-יום. לכן כדאי לקנות אותם בצורה חכמה. אבל אחרי שכבר קנינו תכשיט טוב, כיצד נתאים לו את הבגדים המתאימים? הלוא חנויות לאופנה ומכירת בגדים לא בדיוק מציעות 'שירותי סטיילינג' לצורך זה. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכן לקנות תכשיטים ובגדים ליציאה ובגדי ערב, כך שיתאימו תמיד אלה לאלה.

אחד הדברים החשובים יותר בקניית בגדים 'טובים' הוא לזכור שמדובר בהשקעה לטווח ארוך יותר מהרגיל. לכן, חפשו חנויות בגדים שיודעות קודם כל להציע בגדי ערב, או כאלה שיש בהן ביגוד שתמיד יהיה באופנה ויתאים לאירועים מסוגים שונים.

חנויות כאלה אפשר למצוא במרכזי קניות גדולים וכן בקניוני אופנה למיניהם, אבל ברוב המקרים המתאימות ביותר יהיו דווקא חנויות מעצבים וחנויות קטנות,

שמוכרות ביגוד אלגנטי יותר. בגדים בקווים נקיים, ללא אפליקציות חריגות ופריטים שימשכו יותר מדי את העין, יחזיקו יותר זמן מעמד.

חשבו תמיד לאן העין או המבט נמשכים: לאן נודדות העיניים, כשמביטים בכן. * הרעיון הכללי הוא שהמוקד יהיה אתן, לא חלק מסוים בגוף או במראה שלכן. * הבגדים והתכשיטים צריכים להיות כאלה, שיצרו יחדיו מעטפת מרשימה ויפה ככל האפשר.

* הבגדים צריכים להתאים לצבעי העור ולגזרה שלכן, והתכשיטים צריכים להתאים להם באותו אופן ממש. לדוגמא, שרשראות שעונדים זו מעל זו יכולות להחמיא לכן, אבל רק אם הן לא יוצרות אפקט של עומס.

* אם לובשים מחשוף עמוק, טוב לענוד עליו פריט בודד, קטן אבל יפה ואיכותי: המחשוף יוצר לו מעין מסגרת, כמו מסגרת לתמונה.

למשל, אם יש לכן חזה גדול, יכול להיות שלאירוע סולידי לא תמהרו ללבוש את המחשוף הכי נדיב שיש. * אם אתן לא רוצות למשוך תשומת לב לאזור החזה, אל תענדו תכשיט גדול, אלא משהו עדין יותר, שגם מתאים לקימורים.

* אם אתן מרבות ללבוש מחשופים, כדאי לקנות תכשיט בעל אבן בודדת, שתתאים לצבע העור שלכן. * ברוב המקרים, שרשראות באורך 35 – 40 ס