השנה ששמה את האישה בפרונט- יום האישה 2018

השנה ששמה את האישה בפרונט- יום האישה 2018 ב2018 השנה אליה נכנסנו בסערת קמפיין METOO# כבר די ברור שלא ניתן ולא ראוי לפסוח על יום האישה כאילו הוא עוד יום. בעוד שהעולם משתנה , ולטובה, עצרנו לבחור נשים ויהלומים וקיבלנו השראה לעוצמה נשית, יוקרה אלגנטית ובעיקר תעוזה להיות נוכחת, הכי עוצמתית שלך, הכי את.

מרלין מונרו Diamons Are a Girl's Best Friend אי אפשר לפתוח כתבה על נשים חזקות ויהלומים בלי להתחיל עם הבלונדינית ההוליוודית המפורסמת מכולן- מרלין מונרו .בשנת 1953 יצא לאקרנים בארה

אחד מתכשיטי היהלומים המפורסמים ביותר של מונרו הייתה טבעת פלטינה ו35 יהלומים בחיתוך באגט. את הטבעת קיבלה הכוכבת מבעלה השני כוכב הבייסבול המפורסם ג'ו דימאג'יו לאחר חתונתם בשנת 1954 שמה של הטבעת Eternity band-כאות לאהבתם הנצחית.

בנוגע לאהבה הנצחית החדשות קצת עגומות - מרלין ודימאג'יו נפרדו לאחר שנת נישואין אחת.מרלין נישאה בפעם השלישית למחזאי האמריקאי- יהודי ארתור מילר. ג'ו דימאג'יו שמר אמונים למרלין ולא נשא אישה אחרת עד יום מותו. הטבעת (פחות יהלום אחד שאבד) נמכרה בניו יורק בשנת 1999 במכירה שכללה תכשיטים מהאוסף הפרטי של הכוכבת, בסכום המסחרר של 772 אלף דולר.

ריאהנה Diamonds השנייה ברשימה היא ריאהנה, באמת צריך להסביר למה?

מעבר לזה שהיא מייצגת את הכוח הנשי המודרני, מעודדת אותנו לנצנץ בכל הזדמנות ולא דופקת חשבון לאף אחד.בדבר אחד אפשר להיות בטוחים- אף אחת לא מחזיקה לוק כמו ריאהנה.

ריאהנה חגגה ממש לא מזמן יום הולדת 30 כמו שרק היא יודעת מפוצצת באוסף אקלקטי של תכשיטי יהלומים בשווי שמתקרב ל 2 מיליון דולר.

בתכשיטים, כמו באופנה- הסוד שלה הוא השילובים המיוחדים. MIX & MATCH - ערבוב בין תכשיטים מודרנים לתכשיטי וינטג', תכשיטי אופנה עילית ותכשיטים מעורבים עם אבני חן יקרות למחצה.

על יד שמאל ריאהנה עונדת שלושה צמידים כולם פלטינה ויהלומים, שניים מהם מבית היוצר של אוסקר היימן. הצמיד עם הדוגמא הפרחונית הנו צמיד וינטג' משנות השמונים. בשלושת הצמידים יחדיו משובצים יהלומים במשקל 88 קראט. שווי שלושת הצמידים (בלי להלחיץ) 700 אלף דולר. טבעת הזברה מבית היוצר של Jacob&Co משובצת 9.48 קראט יהלומים שחורים ו 7.46 קראט יהלומים לבנים בזה לבן. שווי הטבעת 39 אלף דולר. למען האיזון ולצד האוצר בשווי שש ספרות, על יד ימין ריאהנה עונדה טבעת צנועה יחסית, בשווי 1800 דולר בלבד מבית היוצר של Anabela Chan. הטבעת עשויה כסף מצופה זהב 18K, משובצת באבן רובי, ספיר ורוד ויהלומי מעבדה במשקל 16 קראט. תכשיטים, טבעות אירוסין ויהלום - טבעות אירוסין גל גדות Wonder Woman תכשיטים, טבעות אירוסין ויהלום - טבעות אירוסין לסיום הרשימה הנוצצת קבלו את הנציגות הישראלית הכי חמה בעולם שלא מפסיקה לשבור שיאים- הרי היא וונדרוומן גל גדות, שמייצגת גם על המסך וגם בחיים את הרוח הרעננה של ההעצמה הנשית החדשה שמתאימה בדיוק ליום האישה 2018. בחרנו להביא השראה מטקס גלובוס הזהב שהתקיים בינואר 2018, גל גדות בעגילי שנדליר מבית טיפאני, משדרת בדיוק מה שצריך- אישה חזקה, בטוחה בעצמה, עצמאית, נשית עם ניצוץ של גלאם.