טיפים לניקוי תכשיטים בבית

טיפים לניקוי תכשיטים בבית אביב הגיע פסח בא וזו בדיוק התקופה להחזיר לתכשיטי היהלומים האהובים שלך את הניצוץ הראשוני שלהם. טיפים יעלים לניקוי תכשיטי זהב ויהלומים בבית:

1. חשוב להקפיד לא להשרות את התכשיט בשום חומר כגון: אקונומיקה, מסיר שומנים, מלח לימון או חומצה מכל סוג. שימור לא מבוקר בכימיקלים עלול לגרום להתרופפות השיבוץ.
2. את התכשיט יש להשרות במים חמימים בטמפרטורה של כ50 מעלות למספר דקות.
3. לאחר ההשריה טובלים מברשת שיניים במעט משחת שיניים או סבון לניקוי כלים ומשפשפים כדקה.
4. חשוב להקפיד לא להשתמש באביזרים חדים כגון סכין או סקוטצ' על למנת לא לשרוט את האבן והמתכת. סיבי מברשת השיניים חזקים מספיק על מנת לנקות את התכשיט ובו בזמן עדינים מספיק על מנת לא לפגום בו.
5. לאחר הניקוי יש לייבש את התכשיט בנייר סופג או מטלית ללא סיבים.

**** זהב לבן: זהב לבן הוא למעשה סגסוגת זהב המצופה ברודיום, ציפוי רודיום, איכותי ככל שיהיה דודהה עם הזמן. הדבר ניכר בעיקר בטבעות מכיוון שנשים רבות אינן מסירות את הטבעת בעת שטיפת כלים ובכדומה. רצוי לחדש את ציפוי הרודיום מדי מספר שנים על מנת לשמר את מראה התכשיט.

אחת לזמן מה מומלץ לבצע ניקוי מקצועי את התכשיטן אצלו נרכש התכשיט. רבים משתמשים במכשיר אולטרה סוניק (מכשיר לניקוי תכשיטים בגלי קול גבוהים). במידה ויש ברשותך כמות גדולה של תכשיטי יהלומים מומלץ לשקול רכישת מכשיר מסוג זה בAliExpress או ב Ebay בעלות של כמה מאות שקלים.