10 טיפים חשובים בבחירת אולם אירועים

10 טיפים חשובים בבחירת אולם אירועים בחירת אולם אירועים היא תהליך ארוך שדורש השקעה של זמן ומשאבים. הנה 10 טיפים שיעזרו לכם. אולם אירועים קובע עד כמה האורחים שלכם יהיו מרוצים והאם תוכלו להגשים את החלומות הפרועים ביותר. רגע לפני שאתם חותמים על חוזה ומשלמים, קבלו 10 טיפים שימנעו מכם את הטעויות הנפוצות:

1. בדקו מיקום גיאוגרפי מיקום גיאוגרפי משפיע על הנגישות והנוחות של האולם. אולם ויולה אירועים למשל נמצא על ציר איילון בלב גוש דן ולכן הוא אטרקטיבי עבור אורחים מכל רחבי הארץ, אך לא כל אולם הוא כזה.
2. הגיעו לאולם בשעות שונות ביקור באולם בשעות שונות יאפשר לכם לדעת איך הוא ייראה בעיני האורחים. ודאו שאתם מגיעים לאולם גם בשעות הבוקר וגם בשעות הלילה, כדי להתרשם מהמראה הכללי, מהאווירה ומהסביבה.
3. בקשו המלצות אל תתביישו לבקש המלצות מאנשים שכבר ערכו אירועים באולם. את הפרטים על בעלי אירועים תוכלו לקבל מנציגי האולם.
4. הגדירו את מסגרת התקציב הטעות הנפוצה היא לבחור אולם אירועים בלי להגדיר קודם את מסגרת התקציב. זכרו שעלות האולם תשפיע באופן ישיר על השאלה האם תוכלו להרוויח או להפסיד מהאירוע, והיזהרו מפני מצב שבו אתם חותמים חוזה מול אולם מסוים בלי להיכנס לעובי הקורה.

5. השוו מחירים השוואת מחירים בין סוגים שונים של אולמות אירועים מתבצעת בעזרת המידע הניתן על ידי נציגי המקום, באמצעות אינפורמציה מאתרי האינטרנט ועל בסיס הצעת מחיר קונקרטית שמקבל הלקוח.. 6. בררו מה כלול בהצעת המחיר חשוב שתבדקו מה כלול בהצעת המחיר ובעיקר מה לא כלול בה. אל תחכו לרגע האחרון על מנת לגלות ששירותי ההגשה של המלצרים כרוכים בתשלום נפרד, או שיש צורך בהעסקת צוות ניקיון לשירותים ולחצר.

7. היכנסו למטבח אורחים שמגיעים לאירוע זוכרים בדרך כלל את האוכל. בשביל להבטיח אוכל איכותי תצטרכו להיכנס למטבח של האולם, לראות האם הוא נקי והיגייני ובמידת הצורך להתייעץ עם השף לגבי הרכבת המנות והתפריט.

8. פגשו את נציגי המקום פגישה עם נציגי המקום תאפשר לכם לבדוק מקרוב את רמת האמינות של האולם. בקשו לתאם את הפגישה בשלב מוקדם והתקדמו רק אם היא עונה על הציפיות שלכם. 9. הגיעו לאירוע אי אפשר לבחור אולם אירועים לפני שבודקים איך הוא נראה בזמן אמת. בשביל לעשות זאת תצטרכו להגיע לאירוע של אנשים אחרים, להתבונן מהצד בעבודת הצוות ורק לאחר מכן להחליט האם לבחור בו.

10. אל תתפשרו על העיצוב אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני והעיצוב של האולם יקבע יותר מכל דבר אחר את שביעות הרצון של האורחים שלכם. רגע לפני שאתם בוחרים באולם מסוים, בדקו האם העיצוב עולה בקנה אחד עם אופי האירוע.