איך לקנות טבעת אירוסין

רגע לפני שאתם עוברים לקטלוג שלנו, רצוי לכם להתחיל כאן. מדובר בקנייה יקרה והידע שאנו נותנים יסייע לכם באופן חד משמעי בקנייה נכונה ומשתלמת. ולא, הוא לא עוסק במה זה צבע וניקיון אלא בעצות הרבה יותר תכליתיות. למרות שההתייחסות פה היא בעיקר לטבעות אירוסין, המידע רלוונטי לטבעות יהלומים בכלל.

לפני הקריאה שימו לב, זהו תקציר מאוד ממוקד אך מאוד לעניין. למעוניינים להעמיק בנושא פנו למדריך המלא. כאן תוכלו לגשת לקטלוג טבעות האירוסין המלא שלנו. אם ברצונכם לקנות טבעת יהלום מסיבות שאינן לאירוסין, גשו לקטלוג טבעות היהלומים שלנו.

בכתיבת המאמר היה ניסיון אמיתי לנטרל כל אינטרסים מסחריים והמידע המובא בו הוא אובייקטיבי ככל שניתן בסיטואציה זו. מסמכי הקנייה מהותיים לרכישה חכמה – מעבר לעובדה שקנייה ללא חשבונית היא מסוכנת מכיוון שלא תוכלו להוכיח עסקה בעת בעיה,
על החשבונית חייב להופיע: - טוהר הזהב (14 קראט, 18 קראט וכדומה). - משקל היהלומים. - טיפולים ביהלום במידה ויש.

שימו לב לגבי סעיף זה: פעמים רבות יופיעו קיצורים או מילים המעידות על טיפול אך זה לא יובהר בעל פה. (Treated, Enhanced).

עברו על המסמכים שלכם ושאלו שאלות כשמשהו לא ברור!! עבור תקציבים גבוהים מומלץ לרכוש יהלום עם תעודה חיצונית איכותית.

השוק המקומי מוצף בתעודות לא אמינות ולא מציאותיות שמשרתות רק את המוכרים שלהן ולא את הלקוחות.

התעודה הנחשבת ביותר בעולם היא של מעבדת GIA – המעבדה האמריקנית. שתי תעודות חזקות נוספות שניתן להשיג בשוק הישראלי הן – IGI וHRD. ****שימו לב – מעבדות רבות בוחרות בשמות דומים כדי לבלבל את הרוכשים**** הנה הלוגואים של תעודות אלה:

הבעיה מתחילה עבור תקציבים נמוכים וממוצעים בישראל. בתקציבים אלה לא תמיד מתאים או אפשרי לרכוש יהלום עם תעודה יוקרתית. לפיכך חשוב לבחור מקור אמין שעונה לכם על כל שאלה בצורה ישירה. בנוסף כדאי לבחור לצד אבני בוחן – למשל אם אומרים לכם שיהלום הוא צבע F, לראות אותו ליד יהלום בצבע F של GIA לשם השוואה. קטלוג טבעות היהלומים שלנו בהמשך לכך – בחרו את היהלום לפני שהוא שובץ בתכשיט. זה עדיף כדי להגן עליכם. ראו אותו בעיניכם עם לופה ודעו בדיוק מה אתם רוכשים. כמובן שתהליך בחירה זה צריך להתבצע מתוך השוואה, עם ציוד של יהלומנים ותוך הסבר. מדוע השוואה חשובה - ברור לנו ולכם כי תתקשו מאוד להבין מהו ניקיון יהלום ואיך הוא מתבטא או מה ההבדל בין הצבעים. מסיבה זו השוואה היא מהותית. תמונות אלה ימחישו לכם זאת. הן מציגות שישה יהלומים בעלי רמת ניקיון גמולוגית זהה אך מראה הפגמים לעין שונה לגמרי. זוהי ההדגמה החשובה ביותר לבחירה נכונה של יהלומים - לבחור יהלום לפני שיבוצו ולהשוות בין יהלומים.

הגדירו לכם טווח תקציב בו תוכלו לעמוד והיצמדו אליו כמה שניתן. קנו אצל מי שמכבד את התקציב ולא מנסה לגרור אתכם למעלה בצורה קיצונית. יש אנשים שמתמחים בכך - הרגישו נוח עם התקציב שלכם. רוב הלקוחות שלנו מוצאים בין 3,000-6,000 ש

הבעיה הכי גדולה של לקוחות פרטיים היא שמוכרים להם יהלומים הסובלים מאחת משלושת המחלות הבאות מבלי לידע אותם – גוון חום, גוון ירוק וחלביות. באופן כללי אם המחלה היא מאוד קלה והמחיר זול משמעותית זה בהחלט עשוי להתאים למי שרוצה יהלום כמה שיותר גדול. הבעיה היא שרבות מהאבנים האלה לא נראות במיטבן או נראות זוועה. הבעיה היותר גדולה היא שהן משובצות ונמכרות ללקוחות פרטיים מבלי ליידע אותם ובמחיר מלא כאשר הן יכולות להיות שוות גם חצי מחיר סיטונאי!! לא הבנתם על מה המהומה - המחשה קלה בתמונות:

רוב הלקוחות הפרטיים אינם מודעים לעובדה אחת – ליהלומים ולזהב יש מחירון. בתיאוריה, העלויות של אנשים שונים בתחום הן דומות מאוד. יש כמובן יצרנים או סיטונאים הרוכשים בכמויות במחיר זול ותחרותי יותר אך זה עדיין לא מסביר את הפערים העצומים במחירי המכירה. מה שקורה שבפועל אתם משלמים על – שיש ונברשות, פרסומות בטלוויזיה, הוצאות ביטוח, דוגמניות על והנקודה שלנו כבר ברורה. כמו בכל דבר, שקלו היטב את מקום הקנייה ועלויות התחזוקה – במקום הנכון התקציב שלכם יקנה הרבה יותר מבמקום הלא נכון... ועכשיו שאתם חכמים יותר הגיע הזמן לבקר בקטלוגים של הטבעות שלנו: לקטלוג טבעות אירוסין לקטלוג טבעות יהלום