למה קוראים לזה צמיד טניס?

אי שם בשנת 1987 שחקנית טניס מצליחה במיוחד בשם כריס אוורט לקחה חלק בתחרות חשובה בענף הטניס – האליפות הפתוחה של ארה"ב. בזמן אחד המשחקים נפל מידה צמיד יהלומים אותו ענדה והיא ביקשה להפסיק את המשחק על מנת למצוא אותו. השופט אישר זאת והיא צולמה כאשר היא הולכת ברחבי המגרש ומחפשת את הצמיד. הסוף היה טוב – היא מצאה אותו. על פי הסיפורים, כבר למחרת התחרות, המכירות של צמידים בסגנון לצמיד היהלומים אותו ענדה כריס אוורט עלו בצורה חדה וטרנד חדש הוצהר. אנשי התעשייה הזריזים החלו לקרוא לצמיד הנחשק "צמיד טניס" והשאר היסטוריה… הפופולריות של צמידי הטניס במגרשי הטניס לא דעכה והפכה למעין סמל סטטוס בקרב נשי הספורט הלבן. שחקניות טניס רבות כמו סרינה וויליאמס נצפו עונדות צמיד טניס במהלך משחקים חשובים. שחר פאר, נציגתנו הבכירה בעולם הטניס עד לאחרונה, קיבלה אף היא צמיד טניס כשי מהבורסה ליהלומים ברמת גן לרגל יום הולדתה ה- 23 וכאות הוקרה לתרומתה למדינה.

לפני הקריאה פוסט זה מתעסק בצמידי טניס. יש לנו מאמר רחב בנושא תכשיטי יהלומים ואיך לקנות אותם. תרגישו חופשי לבקר בקטלוג צמידי היהלומים שלנו. מאמר זה חסר אינטרסים מסחריים. הרעיון הוא לענות על שאלות חשובות ולעזור לכם לעשות בחירה ממקום של ידע.

צמיד טניס בצורתו הקלאסית הוא צמיד המורכב מחוליות חוליות אשר בכל חוליה משובץ יהלום בודד – דהיינו לכל יהלום יש מקום של כבוד. החוליות מחוברות ביניהן בצירים או בלשוניות – מה שמעניק לצמיד את גמישותו היחסית. במהלך הזמן ובאופן טבעי, צמידי הטניס עברו אבולוציה ונוצרו צורות שונות ומשונות שלהם. על פי רוב צמידי הטניס מיוצרים ונמכרים בזהב לבן. הסיבה היא שהזהב הלבן מאפשר להם להיראות כמו שורה רציפה של יהלומים – מראה אלגנטי ויוקרתי מאוד. ראו כאן את הדוגמה הקלאסית ביותר לצמיד טניס בזהב לבן. אירוע אבדן צמיד הטניס של כריס אוורט לא רק שינה את תמונת עולם צמידי היהלום אלא גם הכתיב סטנדרטים חדשים של סוגרי צמידי טניס. בשל אופיים הגמיש של צמידי טניס חשוב מאוד לשים לב כי הסוגר שלהם הוא סוגר איכותי שיחזיק מעמד. חלקם באים עם מנגנון סגירה כפול המתאים לנשים המתכננות לענוד את הצמיד במסגרת ספורטיבית. רוב הנשים יחזיקו באמתחתם צמיד טניס אחד בלבד ולכן הקנייה של צמידי טניס צריכה להיות חכמה וזהירה. תכשיט שקונים לכל החיים צריך להיות שווה את ההשקעה בו. שווה להשקיע ולקנות צמיד טניס מעט יותר יקר אך יותר איכותי שילווה אותך למשך כל חייך.

אפשר לרכוש צמיד טניס עם סוגר אחד, סוגר כפול או סוגר משולש. אנו ממליצים על סוגר כפול לכל הפחות. צמידי טניס הם התכשיט היקר ביותר שיש מבחינת שכר העבודה שהוא דורש. מסיבה זו חפשו שלמות – אתם משלמים עליה. על הצירים להיות גמישים, על החוליות להיות מיושרות. על פס היהלומים להיות ישר. על היהלומים להיות משובצים באותו הגובה וכולם צריכים להיות בעלי קוטר זהה. גמישות צמידי טניס: חשוב מאוד שהחיבורים בין החוליות של צמיד טניס יהיו גמישים מספיק. המשמעות של חיבור נוקשה מידי היא שבשלב מסוים הצמיד יתפרק והיהלומים עשויים להתפזר.

אורך צמידי טניס: צמיד טניס מתאים לא אמור להיות צמוד מידי לגוף אך גם לא רופף מידי. מבחן הבדיקה הטוב ביותר הוא לשים אצבע בין הצמיד לגוף. אם המרווח הוא קטן או גדול משמעותית מהאצבע, צמיד הטניס לא מתאים ויש לבקש את התאמתו. יהלומי צמידי טניס: בצמיד הטניס היהלומים הם החשובים ולכן לא רצוי להתפשר על איכותם. יהלומים באיכות חיתוך טובה יותר וחסרי צבע יותר יתנו לצמיד הטניס מראה הרבה יותר יפה ומנצנץ. צבע המתכת של צמיד הטניס: נהוג כי צמידי טניס עשויים מזהב לבן אך הדבר לא חקוק באבן. הדבר החשוב ביותר הוא שהוא מתאים לשאר התכשיטים בארון שלך. אם אתה גבר המבקש להפתיע את בת זוגתו רצוי שתציץ לראות מה הצבע השולט בתכשיטיה. בתמונות אלו ניתן לראות צמיד טניס מזהב לבן, משובץ בעשרות יהלומים באיכות גבוהה. על היד, הצמיד הינו גמיש ויושב בנוחות וברפיון.

המרכיב החשוב והמהותי ביותר במראה של צמידי טניס הם היהלומים. צמיד טניס מרשים יצריך אבנים גדולות ואיכותיות יחסית העולות יותר. דיאנוצ'ה מתמחים ביצור וסחר ביהלומים במידות גדולות. אנו נייצר עבורכם תכשיט מרשים עם יהלומים גדולים במחיר תחרותי ביותר. כמו שאומרים - לגזור ולשמור יהלומים האלמנט הכי משמעותי במראה הסופי של צמיד טניס. ניירתהקפידו לקבל ניירת המתעדת את כל שנאמר בע