תכשיט בעיצוב מיוחד

תכשיט בעיצוב מיוחד – כמה נקודות שכדאי לכם לשים לב אליהם:

לעצב תכשיט בעיצוב אישי, מיוחד וייחודי רק לכם היא אחת הדרכים הכי יפות לתת מתנה בעלת משמעות וערך רב – שחוצה הרבה מעבר לגבולות הערך הכספי.

למעשה, גם אנשים עשירים במיוחד (ואפילו בני משפחת המלוכה הבריטית) בוחרים לעתים לעצב את התכשיטים שלהם בעצמם – בעיקר כשמדובר בתכשיט הנועד לציון אירוע או מערכת יחסים בעלי משמעות מיוחדת.

בין אם החלטתם לתת מתנה לאדם יקר ואהוב, ובין אם החלטתם לתת מתנה לעצמכם, ישנן כמה נקודות שתצטרכו לתת עליהן את הדעת, עד שתזכו לקבל לידיכם את התוצאה הסופית.

כמו כן, אתם תמיד מוזמנים לקבוע אצלנו פגישה ואנחנו נשמח לעזור לכם לכל אורך הדרך..

אז מהן הנקודות החשובות שכדאי לשים אליהן לב כשיגשים להזמין תכשיט בעיצוב מיוחד?

הנה כמה כלים שיעזרו לכם לבחור את התכשיט המיוחד ביותר עבורכם:

סוג התכשיט – כמובן שקודם כל כדאי לחשוב איזה תכשיט תרצו לעצב.. האם טבעת נישואין, טבעת אירוסין, טבעת רגילה? האם תליון או עגילים? תכשיט מסוג אחר?

פונקציונאליות – מתי ולאיזה שימוש אתם מיידעים את התכשיט? האם הוא אמור להצטרף למלתחת התכשיטים היומיומית שלכם או שהוא מיועד לאירוע מיוחד? האם הייתם רוצים שהוא יתאים למגוון צבעים וסגנונות לבוש, או שהוא אמור להתאים לשמלה אחת ספציפית?

סגנון עיצובי ואמירה עיצובית – מהו הסגנון העיצובי הרצוי לכם? האם אתם מעדיפים עיצוב מודרני? או אולי משהו בסגנון וינטאג'? האם יש קו עיצובי כלשהו, או מעצב כלשהו אליו אתם נמשכים במיוחד? אולי ראיתם תמונה שמשכה את תשומת לבכם? אולי יש לכם תכשיט מסויים בבית והייתם רוצים לעצב תכשיט בסגנון דומה?

טיפ: כשאתם מגיעים לפגישה עם מעצב התכשיטים הביאו אתכם תמונות או כל דבר אחר שיכול לעזור למעצב להבין בדיוק איזה תכשיט אתם רוצים. ואם אתם מתכוונים לעצב תכשיט כמתנה לאדם יקר בחייכם – ממש כדאי להביא אתכם תמונה שלו.ה, וגם אם אפשרי כמה דוגמאות לתכשיטים שהם אוהבים לענוד. זה יכול לתת תמונה מדוייקת וגם רחבה יותר על הסגנון והצבעים שיתאימו להם ביותר.

סוג המתכת – זהב צהוב אדום או לבן, כסף סטרלינג או פלטינום – הדבר הבא שעליכם להחליט הוא מאיזה סוג של מתכת תרצו שהתכשיט שלכם יהיה עשוי. לכל סוג מתכת יש לא רק צבע ייחודי, אלא גם משמעות סמלית רבת משמעות. וכמובן שיש לכך השלכה על המחיר הסופי.. מה שמביא אותנו לנקודה הבאה:

שיבוץ אבני חן – כאן יש שתי החלטות חשובות שיהיה עליכם להחליט-
1 – האם בכלל אתם מעוניינים בשיבוץ של אבני חן בתכשיט שלכם  ו-2 – איזה סוג של אבני חן. יהלומים, איזמרגדים, אבני אודם או ספיר, לכל אבן יש את הייחוד, המראה והמשמעות שלה..

טיפ: החליטו מראש על תקציב שהייתם רוצים להקדיש במיוחד לאבני החן. זה יקל עליכם את ההחלטה וגם את הבחירה באבן המתאימה ביותר.

אחרי שהחלטתם על סוג האבן שאתם מעוניינים לשבץ בתכשיט שלכם (או מספר אבנים) – ישנה עוד החלטה חשובה והיא שאלת הגודל, החיתוך והליטוש. איזה סוג של חיתוך אתם מעדיפים עבור העיצוב האישי שלכם?

כשמדובר באבני חן – לנושא החיתוך והליטוש יש חשיבות עליונה

טיפ: השילוב בין סוג המתכת וסוג האבן שתבחרו הוא בעל חשיבות, כיוון שצבעי האבנים משתקפים אחרת בכל אחת מהמתכות. אם בחרתם למשל יהלום, צבעו יראה שונה אם הוא משובץ בזהב או בפלטינום..

מידות התכשיט – אנחנו לא מתכוונים רק למידה מדוייקת של האצבע, אלא גם מבחינה עיצובית – באיזה עובי תרצו את הטבעת (האם צרה ודקה או עבה ובעלת נוכחות?), באיזה אורך תרצו את העגילים, או את השרשרת? כל מידת אורך, עובי או רוחב משפיעה מאוד על הדרך בה מונח ומקרין התכשיט על הגוף, ובנוסף- יש לכך השלכה גם על התקציב.. כי בעולם התכשיטים הגודל כן קובע 😊.

הוספות בעלות משמעות – נצלו את ההזדמנות שאתם מזמינים תכשיט בעיצוב מיוחד משלכם, ושקלו את האפשרות להוסיף לתכשיט סימול, ברכה, או כל דבר אחר שהופך אותו לאישי. למשל, תוכלו לחרוט את תאריך האירוע (בקטן, במקום מוצנע), ראשי התיבות של יקירכם, סמל המזל שלכם, או כל סמל אחר שהוא בעל משמעות.

הידעתם: בטבעת הנישואין של המלכה אליזבת, היה חרוט משפט כלשהו אותו חרט עבורה בעלה הנסיך פיליפ. המלכה מעולם לא סיפרה לאף אחד מה נכתב שם, ומעולם לא הסירה את הטבעת מאצבעה..

חידוש תכשיט ישן או שימוש באבנים שנלקחו מתכשיט ישן –  תכשיט שכבר עבר זמנו או תכשיט שקיבלתם בירושה ומשובצות בו אבני חן יקרות ויפות יכול לקבל מראה חדש, מודרני ונוצץ. כמו כן, לרבים מאתנו יש קשר רגשי לתכשיטים שירשנו מאנשים שהיו יקרים לנו, אבל לעתים קרובות התכשיטים האלה שוכבים להם בקופסת התכשיטים שלנו במשך שנים, ללא שימוש.. בהחלטה על עיצוב מחדש בסגנון ובמידות המתאימות לכם תוכלו לשמור גם על הערך הסנטימנטלי וגם להנות מהירושה ולהתפאר בה 😊.

פרסונליזציה – אחד הלהיטים שנמצאים באופנה כבר תקופה ארוכה (ולא נראה כאילו הם הולכים לצאת ממנה בקרוב..) זה לעצב תכשיט עם התאמה אישית – בעיקר הנושא שם / ראשי תיבות של מישהו יקר לכם או של עצמכם.. ביונסה עונדת על גופה, למשל, מספר תכשיטים שהיא הזמינה במיוחד, כולם קשורים למילה “Blue”, שאמנם משמעותה היא "כחול" אבל זהו גם שמה של בתה – Blue Ivy.

אגב, טבעת האירוסין הראשונה בהיסטוריה ששובצה ביהלום גם היא עוצבה בתור ראשי תיבות: זה היה בשנת 1477, כאשר הארכידוכס מקסימיליאן האוסטרי הציג בפני מריה מבורגונדי טבעת עם יהלומים. במתנת אירוסין זו החליט לשבץ את האבנים בצורת האות הראשונה של שמה. הרעיון הזה זעזע את העולם בתחילה, ובמהירה תפס תאוצה והפך למסורת הנמשכת עד היום..