טבעות אירוסין קלאסיות

בחירת טבעת אירוסין יכולה להיות מתסכלת בעיקר בגלל החשש שאולי הצד השני לא תאהב את הבחירה. הטבעת צריכה לייצג את אהבתכם הנצחית, את המחויבות הגדולה ביניכם ואת הנאמנות החזקה שעליה תבנו את ביתכם המשותף ואין עיצוב יותר מתאים למשימה מאשר העיצובים הקלאסיים, העל זמניים שנשארים רלוונטים בכל תקופה ובכל גיל.

בכל הנוגע לטבעות אירוסין חשוב לזכור שמדובר בתכשיט שצריך להשתלב על כל לבוש, חגיגי או יומיומי, להחמיא לבחירת ליבכם עד 120 ואם בחרתם ביהלום איכותי, לתת לו את הכבוד וההדר המגיעים לו אחרי הכל מרבית טבעות האירוסין הן טבעות יהלום לכן רצוי שההשקעה הכלכלית תקבל את הביטוי הראוי. 

בכתבה נסקור מספר עיצובים קלאסיים וניתן דוגמאות גם לעיצובים שלא עונים על ההגדרה אך מכילים אלמנטים קלאסיים שמקנים להם את ה"על זמניות" שאנו מחפשים בטבעת אירוסין אחרי הכל יהלומים הם לנצח.

מה היתרונות של טבעות אירוסין קלאסיות ביחס לעיצובים מודרניים?

  • קלות לתחזוקה – טבעות אירוסין קלאסיות קלות יותר לתחזוקה מאחר ואין בהן עיטורים שיכולים לכלוא אבק וסיבי בדים.
  • ניתנות לשינוי – ניתן להגדיל או להקטין טבעות קלאסיות מבלי חשש לשינוי צורת העיצוב, מודלים מורכבים יותר נשענים על הפרופורציה הנכונה בין העיטורים, מבנה הטבעת והאבן כך שכל שינוי עלול להרוס את הקומפוזיציה.
  • על זמניות – אופנות באות והולכות אך העיצובים הקלאסים תמיד נשארים רלוונטיים (גם כאשר עוברים בירושה).
  • רב תכליתיות – טבעות אירוסין קלאסיות שמתאימות לכל לבוש, לאירועים ולעבודה בגלל שהן לא זועקות לתשומת לב ולא מכילות עיטורים מורכבים יכולים לסתור עיצוב של בגד מסוים.
  • טקסיות – טבעת אירוסין צריכה להיראות כמו טבעת אירוסין כדי לשדר את האהבה הגדולה, את המסירות של בן הזוג ואת הבחירה להתמסד. בשביל טבעות מעוצבות אומנותית יש אצבעות אחרות.
  • משתלבות מצויין עם טבעת נישואין בתור טבעת משלימה.

העיצובים הקלאסיים ביותר – טבעות אירוסין עדינות

כאשר מדובר על קלאסיקות, אין עיצוב נצחי יותר מטבעת אירוסין עדינה שנותנת את הבמה הראויה ליהלום הנבחר בצורה אלגנטית. הדרך להוסיף נצנוץ לטבעת עדינה עוברת בבחירת הליטוש והניקיון של האבן כאשר מדובר בטבעות עדינות ניתן להפנות יותר מהתקציב המיועד לקבלת אבן יותר יוקרתית.

הנה מספר טבעות אירוסין קלאסיות בעיצוב עדין

טבעת הילה מזהב לבן במראה יוקרתי

יהלום איכותי בצבע מלא חיים ורמת ניקיון גבוהה בהחלט במשקל 0.35 קראט משובץ בתוך הילת יהלומים איכותיים במשקל כולל של 0.25 קראט יחדיו מעניקים לו ניצוץ מוגבר, מראה יוקרתי ונוכחות הרבה יותר מרשימה.

הטבעת עצמה עדינה, עשויה זהב לבן, משאירה את תשומת הלב על הילת היהלומים המלכותית ומאפשרת לכם לקבל את הניצוץ שאנו הנחשק בתקציב מאפשר.

אחד היתרונות של יהלומים עגולים היא שהרבה יותר אור נכנס ליהלום (ביחס ליהלומים מרובעים או יהלומי כרית) ונשבר בתוך היהלום.

טבעת יהלום סוליטר יוקרתית

יהלום גדול (1.21 קראט) ונקי משובץ בטבעת סוליטר, טבעת עם אבן אחת (סולו) מרכזית, משובצת על חגורת זהב לבן במשקל 18 קראט.

טבעת סוליטר היא הדוגמה הפופולרית ביותר לטבעות אירוסין קלאסיות בעיקר בזכות מיקוד תשומת הלב על היהלום המרכזי, היעדר עיטורים מסיחי דעת ומיקוד השתקפות האור על היהלום המרכזי.

טבעת זו מומלצת לאלו המחפשים יהלום גדול בתקציב מאוזן ואלו המעוניינים להעניק טבעת יהלום עם דגש גדול יותר על היהלום מאשר על הטבעת עצמה.

הנה מספר דוגמאות לעיצובים מהממים שלא עונים על ההגדרה של טבעת קלאסית

טבעת יהלומים מיוחדת זהב אדום

יהלום קושן 0.70 קראט, מצדדיו משובצים בצורת משולשים 12 יהלומים במשקל כולל של 0.76 קראט על טבעת יוקרתית מזהב אדום. המשחק בין הצורות החדות והעגלגלות בטבעת מסקרן את העין ומושך את תשומת הלב. הטבעת שעליה העיצוב יושב, שקטה, חיננית ולא גונבת ממנו את הפוקוס.

  • יהלום קושן הוא יהלום מלוטש בצורה מרובעת עם פינות עגולות. צורתו מאפשרת לנו להנות גם מהצורות היותר מעניינות שקיימות ביהלומים המרובעים וגם מכניסת אור מוגברת שקיימת ביהלומים העגולים.

טבעת יהלום מיוחדת מצפן

טבעת זהב צהוב 18 קראט בעיצוב וינטאג' יוקרתי בצורת מצפן במרכזו משובץ יהלום עגול ונקי במשקל 0.17 קראט. עיטורי ענפי הזית מימין ומשמאל המצפן מוסיפים לטבעת הוד והדר. צורת המצפן המזוהה, מוסיפה משמעויות נוספות אליהן מקבלת הטבעת יכולה להתחבר, מדובר בעיצוב שיכול להקנות לבחירת הטבעת משמעות אישית יותר אליה תוכלו לחבר את סיפור האהבה שלכם.

טבעת אירוסין קושן 3 יהלומים זהב ורוד

טבעת זו היא דוגמה נהדרת לטבעות אירוסין עדינות המשלבות את הניקיון הקלאסי ומיקוד תשומת הלב ביהלום המרכזי יחד עם אלמנטים שמוסיפים לטבעת ייחודיות וטאצ' אישי.

היהלום המרכזי הוא יהלום קושן 0.70 קראט משובץ בתוך הילת יהלומים אשר מהדירה את היהלום המרכזי, לצידה טיפות זהב צהוב משובצות יהלומים קטנים לקבלת המראה הקלאסי של טבעת שלושה יהלומים יחד עם הניצוץ המוגבר מהילת היהלומים שמקיפה את היהלום המרכזי.

משקל היהלומים הכולל בהילה ובטיפות הינו 0.90 קראט.

כאשר אנו בוחרים את עיטורי הטבעת אנו מנסים ליצור את הקומפוזיציה המעניינת ביותר שתשרת את היהלום הנבחר, תחמיא לידה של עונדת הטבעת ותסקרן את העין ככל הניתן.
אחרי הכל הצעת נישואין הינה אירוע מרגש וראוי שבחירת הלב תקבל את תשומת הלב המקסימלית.

טבעת אירוסין מיוחדת ויוקרתית

טבעת אירוסין מלכותית מזהב במרכזה משובץ יהלום 0.72 קראט בליטוש קושן (כרית) המשלב את הצורות המסקרנות של יהלום מרובע יחד עם ריכוז האור המוגבר מהפינות העגלגלות.

סביב היהלום המרכזי משובצים 12 יהלומים נוספים במשקל כולל של 1.81 קראט בהילה יוקרתית של זהב ויהלומים בסגנון שנותן כבוד למסורות העבר. הטבעת מגיעה עם תעודה ממעבדת IGI המבטיחה את איכות המוצר.

  • מעבדת IGI – מכון גמולוגי מכובד אשר בשנים האחרונות הרחיב את פעילותו בישראל ובכך מאפשר למחפשי יהלומים איכותיים לקבל תעודה גמולוגית במהירות רבה יותר ולהוזיל את העלויות.

צמיד אבני חן: ההשלמה הטבעית למראה קלאסי ויוקרתי

אם לפני קניית הטבעת לא ניתן להעניק לאהובה טבעת שאינה טבעת אירוסין לאחר קניית טבעת אירוסין נוצרת בעיה חדשה: איזו מחווה סימבולית ניתן לקנות כדי לציין אירוע משמעותי בחיים? בדיוק כאן יכול להיכנס צמיד משובץ באבני חן ו/או יהלומים שמשדרג כל אאוטפיט למראה ערב יוקרתי ונוצץ.

שילוב של טבעות אירוסין עדינות וצמידים משובצים עובד פשוט נהדר כיוון שאף אחד מהם לא גונב את תשומת הלב מהשניה כך שמתקבל מראה יוקרתי מצד אחד והרמוני/זורם מהצד השני.

צמיד טניס יהלומים

צמיד טניס יוקרתי ומהמם ביופיו בו משובצים 66 יהלומים ברמת ליטוש גבוהה מאוד ובמשקל כולל של 2.65 קראט. צמידי טניס קיבלו את שמם וצברו פופולריות החל מאליפות הטניס שהתרחשה בשנת 1987 אליה הגיע האלופה כריס אוורט עם צמיד יהלומים יוקרתי שנפל במהלך המשחק וגרם לה לעצור את המשחק כולו כדי לחפש את הצמיד.

החל מאותו היום צמיד טניס נחשב לסמל סטטוס שמשדר אלגנטיות ויוקרה. מאז אותו אירוע, נוסף לצמיד סוגר המבטיח שלא יפול ובזכות האלסטיות של החוליות והצירים המרכיבים אותו הצמיד מקבל גמישות יתרה ומראה קלאסי וזורם.

  • כיום ניתן למצוא צמידי טניס בהם משובצים מגוון אבני חן כמו ספיר או זרקונים שיכולים להיראות ממש כמו יהלומים אך העיצוב הפופולרי ביותר הינו צמיד מכסף או זהב לבן בו משובצים יהלומים איכותיים.

צמיד טניס ספיר

צמיד זהב לבן 18 קראט בו משובצים עשרות אבני ספיר איכותיות בצבע כחול מהפנט. שילוב הצבע הכסוף מהזהב הלבן והכחול העמוק מאבני הספיר עובדים פשוט נפלא כיוון שמדובר בשילוב צבעים שמזכיר את שמי הלילה ולכן לא מפתיע שהצמיד היפיפה יכול להפוך כל הופעה ליוקרתית ולהשתלב היטב עם טבעות עדינות בצבעים זהים.

את הצמיד ניתן ליצור מכל סגסוגת זהב ולהתאים את הצבעים לטעמה האישי של הצד השני. מדובר בדוגמה נפלאה לשילוב אבני חן בצמיד טניס המקנה לו טאצ' אומנותי יותר ואפילו חינני.

מה נותנים לאישה שכבר קיבלה טבעת? את הדבר הכי טוב הבא: עגילי יהלומים

עגילי יהלומים הם מתנה נפלאה שמעניקה יוקרה ויופי לכל אישה. היהלומים המבריקים מוסיפים ניצוץ ואור לפני העונדת. מצד אחד מסמלים עדינות ומהצד השני משדרים סטייל, משדרגים כל הופעה ומוסיפים לרמת המשיכה.

בנוסף להדרת יופיה של פני העונדת בגוונים שונים של יהלומים, הם מסמלים יוקרה וטעם אישי אלגנטי. אם אתה מחפש מתנה מיוחדת וייחודית לאישה שאתה אוהב או דרך לציין יום הולדת או כל אירוע אירוע משמעותי, עגילי יהלומים הם בהחלט בחירה מושלמת להראות לה כמה היא חשובה.

הנה דוגמה לעגילי יהלומים שיכולים לשדרג כל הופעה 

עגילי יהלומים יוקרתיים נופלים בצורת לב

עגילי יהלום נופלים מזהב צהוב עליהם משובצים עשרות יהלומים איכותיים ובתוכם שני יהלומי לב באיכות גבוהה מאוד, ניקיון פנטסטי וצבע מדהים, מגיעים עם תעודה גמולוגית ממכון GIA היוקרתי, במשקל כולל של 0.83 קראט.

שיבוץ היהלומים נעשה באמצעות שיניים עדינות כדי לאפשר לכמה שיותר אור להיכנס לתוך היהלומים ולהישבר בתוכם, כך שתקבלו את הצבעים המעניינים ביותר בכל תאורה.

עגילים נופלים זהב לבן משובץ ב1.25 קראט של יהלומים

זוג עגילים נופלים מזהב לבן 18 קראט בהם משובצים זוג יהלומים טיפה צהובים מוקפים בהילת יהלומים מנצנצת וזוג יהלומי טיפה נוספים מוקפים בהילה גם הם. משקל כל היהלומים המשובצים בעגילים הינו 1.25 קראט.

אמנם לא מדובר בעיצוב קלאסי שנותן כבוד ליהלום אחד מרכזי אך הילות היהלומים נותנים את הניצוץ אותו אנו מחפשים לכל היהלומים הגדולים שעובדים יחד בהרמוניה מושלמת. עיצוב יוצא מן הכלל המשלב עיצוב עדין וקלאסי עם נגיעות אומנותיות מודרניות. בזכות שבירת הצבע האחיד עם יהלומי הטיפה הצהובים, העגילים תופסים מיד את תשומת הלב.

מה החשיבות של תעודה גמולוגית?

בשוק היהלומים קיימים שני סוגי יהלומים: יהלומים טבעיים ויהלומי מעבדה.

מחירם של יהלומי המעבדה מעט נמוך מהיהלומים הטבעים ועם זאת בעת המכירה ליהלומי מעבדה אין ערך. עין בלתי מזוינת אינה יכולה להבחין בהבדלים בין יהלומים טבעיים ליהלומי מעבדה,

דרוש מכשור מיוחד ובדיקות מעבדה קפדניות.

כיום המכון הגמולוגי האמין והקפדן ביותר נקרא GIA.

תעודה גמולוגית מהמכון מכילה את כל הפרטים והמאפיינים של היהלום. כיום שיטות הליטוש התקדמו כל כך שניתן לייצר יהלומי מעבדה באיכות כל כך גבוהה שגם הבדיקות הישנות כבר לא יעלו על ההבדלים ובדיוק מסיבה זו בדיקה לוקחת מספר שבועות ולא תמיד משתלם להזמין תעודה גמולוגית עבור יהלומים קטנים ועם זאת, כיום, התעודה היא הדרך היעילה ביותר להבטיח שתקבלו יהלום איכותי ללא חשש מזיוף.