טבעת אירוסין להצעת הנישואין

מזל טוב הגיע הרגע בו החלטתם לקחת את הזוגיות צעד קדימה ולהציע נישואין לבחירת ליבכם.

לפני שתתחילו לחשוב על חופה וקידושין, קודם כל אתם צריכים להציע נישואין והדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות טבעות אירוסין מושלמות אשר יסמלו את האהבה האדירה שלכם.

כאשר מעוניינים לרכוש טבעות אירוסין, יש לקחת בחשבון שיש מגוון טבעות אשר מגיעות בשלל עיצובים מרהיבים ויוקרתיים אשר מתאימים לכל אחת בהתאם לטעם האישי שלה.

ישנן טבעות משובצות יהלומים, טבעות עם יהלום אחד מרכזי, טבעות בעיצובים מרהיבים ועוד מגוון טבעות יהלום אשר יהפכו כל אחת למאושרת בנשים ואין ספק כי אף אחת מהן לא תרצה להוריד את הטבעת לעולם מהאצבע אלא תרצה לענוד אותה לנצח.

הכניסה לחנות תכשיטים היא מאוד מרתיעה, מכיוון שאנשים רואים הרבה מאוד תכשיטים, ויש קושי לבצע את הבחירה. זה נכון במיוחד עבור גבר ממוצע שנכנס בכדי לקנות לארוסתו לעתיד את טבעת האירוסין שלה. המגוון העצום, בתוספת המחירים המרתיעים, יכולים להתגבש לתוך חוויה לא נעימה, אך יש דרך לעשות זאת נכון.

הבחירה בטבעת הנכונה עוברת דרך כמה תחנות שחייבים לעבור, כדי לעבור את התהליך בצורה הנכונה ביותר שיש. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר תקציב, כדי לא לחרוג מהוצאות לא הגיוניות, שישפיעו גם לרעה על משק הבית ויקשו על הזוג מבחינה כלכלית. לאחר שנסגרתם על תקציב, אפשר לצאת לדרך.

בסופו של יום, המראה של המוצר הסופי תלוי מאוד באיזון הרצונות והמציאות התקציבית. בתקציב ממוצע צריך להיות חכמים בבחירות. ריכזנו עבורכם כמה עצות פשוטות – כדאי לקרוא.

טבעת יהלום 3 קראט מעוצבת הילה מזהב לבן

חשוב לדעת!

  • המחיר הממוצע לרכישת טבעת אירוסין בישראל, לפי ניסיוננו, הוא כ-5000 ש"ח.  
  • טווח מחיר הינו 3,000-10,000 שח.
  • יהלומים בצורות הם זולים יותר ועשויים לעזור לבעלי תקציב מוגבל.
  • חפשו יהלומים בעלי קוטר גדול לקטגוריה. 

עזרה חשובה

כאשר מגיעים לחנות התכשיטים, עדיף לעשות זאת במקום שהוא קרוב לבית, שכן אם יש בעיה, אפשר להגיע לחנות ולקבל שירות.

שנית, שווה מאוד לעשות סקר שוק, כדי לראות מה טווח המחירים בחנויות השונות, מה סוג התכשיטים, ומה השירות שמקבלים בחנות, כולל התאמה לאצבע, ותיקונים בהמשך הדרך.

דבר נוסף, הוא להגיע לא לבד, אלא עם חבר או קרוב משפחה. עם זאת, כדי לפגוע במטרה בצורה הטובה ביותר, עדיף להגיע עם החברה הטובה ביותר של בת הזוג, שכן היא מכירה את הטעם שלה, את הרצונות שלה, ויכולה לסייע מאוד בבחירה.

דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להביא טבעת של בת הזוג, כדי להתאים את המידה של האצבע בצורה אופטימלית.

הבחירה הנכונה

הקנייה של טבעות אירוסין וטבעות נישואין היא שונה מאוד.

טבעות נישואין הן לרוב טבעות יום יומיות, זולות יחסית, ועם מינימום עיטורים, בעוד טבעות אירוסין הן מרשימות ולרוב גם די יקרות, ומתאימות לאירועים מיוחדים.

אחרי הקנייה של טבעת האירוסין, מגיעה הצעת נישואין שכל כך חיכיתם לה, וגם כאן, שווה להשקיע ולעשות זאת בהתאם לאופי של הזוג, בין אם זה כולל הפקה מושקעת, או משהו אינטימי וזוגי.

דבר אחד בטוח – קנייה של טבעת אירוסין לפי הטעם תשדרג מאוד את השמחה של הכלה לעתיד בעת הצעת הנישואין, וגם לאחר מכן, כאשר היא תענוד את הטבעת לאירועים. לכן, חשוב להשקיע ביסודיות בתהליך.

מבחר טבעות אירוסין:

טבעות אירוסין מעוצבות במחיר של עד 3000 ש"ח
לצפייה במוצר לחצו לקטלוג טבעות אירוסין עד 3000 ש"ח.

אז מה עושים כשיש כל כך הרבה מבחר?

תחילה נסו להבין מה הטעם של בני הזוג שלכם והאופציה הבטוחה היא להסתכל יחד על דוגמאות

מכיוון שיש הרבה סוגי טבעות מעוצבות ריכזנו עבורכם את הקטגוריות שבהם תוכלו לבחור את הטבעת המעוצבת המושלמת עבור בני הזוג שלכם

מבחר טבעות אירוסין במחירים ממוצעים:

טבעות אירוסין עשויות יהלום טבעי

קולקציית הטבעות החדשה שלנו המשלבת בין מחיר לאיכות, טבעות אירוסין בעיצובים מרהיבים ובמחירים ממוצעים. קטלוג טבעות יהלום טבעי במחיר ממוצע טבעות אירוסין במחיר ממוצע.

טבעת קלאסית מזהב לבן בשיבוץ אבן מרובעת

טבעת קלאסית עשויה זהב לבן נוצצת ומרהיבה, טבעת פופלאריות במיוחד מעוצבת מיהלום טבעי כולל אבן צד, תכשיט המשלב בין איכות ובין מחיר.
לצפייה במוצר לחצו טבעת מזהב לבן – עשויה יהלום טבעי במבצע מיוחד.

טבעת יהלום קושן אירוסין זהב צהוב

טבעות אירוסין מעוצבות

טבעות אירוסין מעוצבות הפכו לטרנד הכי חם בשוק. בחירת טבעת אירוסין מעוצבת ומיוחדת היא הדרך המושלמת לגרום לבני הזוג שלכם להיות מאושרים

טבעת אירוסין בסגנון עתיק מזהב לבן בשיבוץ יהלום עגול

אוסף יפהפה של טבעות יהלום מעוצבות, פופלאריות בעיצובים מותאמים אישית. טבעות זהב עדינות לנשים מעוצבות, וגם טבעות אירוסין וטבעות יהלום.
קטלוג תליוני טבעות יהלום מעוצבים, יפים ומתאימים לאירועים טבעות אירוסין מעוצבות .


טבעת טיפה מזהב צהוב מעוצבת משובצת יהלום קראט

אוסף יפהפה של טבעות טיפה מזהב צהוב מעוצבות ומשובצות יהלום קראט. מתאימות לכל אירוע, עדינות ומעוצבות בהתאמה אישית. טבעת טיפה במבצע, יפה ועדינה במיוחד. עשויה זהב בצבע לפי בחירה
טבעת טיפה מזהב .

טבעת אירוסין טיפה פאווה מעוצבת מזהב צהוב