למה עונדים טבעת נישואין ביד שמאל

התכשיט הדומיננטי והמרשים ביותר אשר ננעד אצל אנשים רבים הם טבעות האירוסין שלהם.

הטבעות מסמלות את הזוגיות שבין השניים, ובמקביל, גם מסמנות לציבור שמדובר באדם נשוי.

הן לרוב מרשימות מאוד, עם עיטורים שונים, לבטח אצל נשים, וכן יקרות.. הן נמצאות על היד לאורך כל שעות היום, גם לפני החתונה וגם לאחריה, וזאת למרות שאנשים רבים לא תמיד מבינים את המשמעות של המיקום שלהן.

חשוב לדעת!

  • מבצע לגולשי אתר דיאנוצ'ה.
  • מבצעים על טבעות האירוסין בעיצוב אישי.
  • חוסכים עד 75% הנחה ברכישה מהיצרן לצרכן.
  • לפרטים נוספים חייגו אלינו 0586555691

למה הקמיצה השמאלית?

המיקום של טבעת האירוסין הוא משתנה, ברוב המקרים. לפני החתונה, עונדים את טבעת האירוסין על הקמיצה של יד שמאל, ולאחר הטקס, מחליפה אותה טבעת הנישואין, שהיא טבעת פשוטה יותר.

את טבעת האירוסין נהוג להעביר לקמיצה ביד ימין, אך לא מדובר במסורת, אלא בעיקר בעניין של נוחות וסימטריה.

יש הרבה דוגמאות לאנשים שנוהגים לשים את טבעות האירוסין על כל מיני אצבעות, ולא באופן עקבי. בתוך כך, האם חשבתם פעם מדוע עונדים את הטבעות החשובות הללו על הקמיצה השמאלית?

טקסיות

בטקסי הנישואים בישראל יש שוני מהטקסים השונים בעולם, כאשר בזמן הנחת טבעת הנישואןי, תנעד הכלה את הטבעת על המורה הימנית, ובסיום הטקס, תעבירה לקמיצה השמאלית.

הכלה למעשה מושיטה את המורה הימנית שלה אל עבר בעלה, כאילו בחרה בו, ולאחר מכן, עוברת לקמיצה השמאלית. לקמיצה השמאלית יש משמעות גדולה בתרבויות שונות, שכן על פי פרשנויות ממדינות שונות על פני הגלובוס, הקמיצה השמאלית היא "עורק האהבה", אשר מוביל היישר אל הלב.

לכן, יש נשים רבות שממשיכות לענוד את טבעות האירוסין על הקמיצה השמאלית גם לאחר החתונה.

איך התרבות משפיעה על בחירת יד לטבעת אירוסין?

לכל תרבות מנהגים משלה אשר משפיעים הן על נראות הטבעת והן על היד בה נענוד את הטבעת. בכל הנוגע לנראות הטבעת, באופן כללי טבעות אירוסין יהיו מאוד מוחצנות, עשויות משילובי מתכות ושיבוץ יהלומים כאשר ישנו יהלום אחד מרכזי ומסביבו יהלומים קטנים יותר אשר עוטפים אותו.

אם מדברים על תרבויות שונות, ניתן לומר כי בארה"ב, טבעת אירוסין שונה מישראל שכן בארה"ב הכול הרבה יותר גדול, נוצץ ויוקרתי וכך גם טבעות האירוסין ואילו בישראל אמנם יש טבעות אירוסין נוצצות ויוקרתיות מאוד, אך לרוב יהיו אלה טבעות עדינות יותר שיבחרו וישרתו את הצעת האירוסין באופן הטוב ביותר.

השפעת התרבות על טבעת האירוסין

כאשר מחפשים אחר טבעות נישואין צריך לשים דגש על כל הנושא של פרסונליזציה והתאמה לרצונותיה של האישה.

בגלל שלצורפים של היום יש הרבה מאוד אפשרויות מקצועיות וטכניות, וכל אחד יכול לעצב לעצמו טבעת ייחודית ומקורית, וכזו שאין לאף אחד אחר.

הטבעת צריכה גם להתאים לאצבע בו רוצים לענוד את הטבעת, ובמיוחד לאחר החתונה, בה אנשים נוטים כיום לשחק עם הטבעות ולשים אותן על אצבעות שונות.

בכל אופן, המסורת והסיפור של הבחירה ועורק האהבה, הוא המקור להכול.

היד שעונדת את הטבעת

ברוב התרבויות, האישה היא זאת אשר מקבלת את טבעת האירוסין ועונדת אותה לאורך כל חייה ביחד עם טבעת הנישואין. יחד עם זאת, ישנן תרבויות אחדות אשר נהוג בהן שהגבר והאישה יענדו טבעות אירוסין ביחד ולא רק האישה דבר אשר מסמל חיבור עמוק יותר.

בכל הנוגע למיקום של הטבעת גם כאן יש שוני בין תרבויות כאשר במדינות רבות עונדים את טבעת האירוסין על יד שמאל על אצבע הקמיצה ואילו בגרמניה, נהוג לענוד את הטבעת על קמיצת יד שמאל ועם קבלת טבעת הנישואין, מעבירים את טבעת האירוסין ליד ימין וכך למעשה ניתן לעשות סיווג והבחנה בין אישה נשואה לאישה רווקה ומאורסת.

ישנן מדינות כמו פולין וטורקיה, בהן נהוג לענוד את טבעות האירוסין מלכתחילה על יד ימין בניגוד למדינות שאר העולם.

המשתנה השני והפחות טריוויאלי אשר רוב האנשים לא מודעים אליו הוא צפיפות החומר (המשקל הסגולי). מכיוון שצפיפות של זהב 18 קראט היא גבוהה יותר מזו של 14 קראט, לכן יש צורך ביותר סגסוגת של 18 קראט על מנת לייצר טבעת זהה בגודלה ונפחה.

על פי רוב הפער עומד על בין 20-25 אחוזים בהתאם לשאר המתכות בסגסוגת. המשמעות בפועל שטבעת מסוימת מסגסוגת זהב 14 קראט ששוקלת 2 גרם, תשקול 2.40 גרם בקירוב במידה ותיוצר מסגסוגת זהב 18 קראט.

התאמה אישית

כאשר מחפשים אחר טבעות נישואין צריך לשים דגש על כל הנושא של פרסונליזציה והתאמה לרצונותיה של האישה. בגלל שלצורפים של היום יש הרבה מאוד אפשרויות מקצועיות וטכניות, וכל אחד יכול לעצב לעצמו טבעת ייחודית ומקורית, וכזו שאין לאף אחד אחר.

הטבעת צריכה גם להתאים לאצבע בו רוצים לענוד את הטבעת, ובמיוחד לאחר החתונה, בה אנשים נוטים כיום לשחק עם הטבעות ולשים אותן על אצבעות שונות. בכל אופן, המסורת והסיפור של הבחירה ועורק האהבה, הוא המקור להכול.

טבעות אירוסין זהב לבן
טבעת יהלומים מזהב לבן פרחים הילה עדינהטבעות אירוסין משמשות כתכשיט שמיועד לזוגות מאורסים/ נשואים. כמעט כל אישה תדע איזה צורת יהלום היא אוהבת ומה צבע המתכת שתתאים לגוון עור שלה.
אוסף של טבעות אירוסין זהב לבן נוצצות, פופלאריות ובעיצובים מיוחדים, טבעות אירוסין עדינות במבצע. טבעות יהלום זהב לבן .

טבעות אירוסין זהב צהוב
טבעת אירוסין וינטג זהב צהוב

קטלוג טבעות זהב לבן מעוצבים, יפים ומתאימים לאירועים טבעות זהב צהוב.

טבעות אירוסין מזהב אדום
טבעת אירוסין משובצת אבן אחת סוליטר זהב אדום
קולקציית תכשיטי טבעות אירוסין מזהב אדום, מגוון טבעות אירוסין משובצות אבן אחת, יהלומים טבעיים במבצעים מיוחדים. כל הטבות בעיצוב איכותי ובסטייל מלא עבור אישה אופנתית.

קטלוג טבעות אירוסין מזהב אדום, יפים ומתאימים לאירועים טבעות אירוסין מזהב אדום .

טבעות אירוסין במבצע
טבעת אירוסין קלאסית 0.40 קראט
מבחר טבעות אירוסין במבצע בעיצובים ייחודים המשלבים בין מחיר אטרקטיבי למראה יוקרתי. מבחר תכשיטים לנשים אופנתיות בעיצוב מיוחד ובמחירי מבצע על כל סוגי הטבעות. כנסו לקולקציה החדשה שלנו

קולקציית טבעות אירוסין במבצע, יפים ומתאימים לאירועים טבעות אירוסין במבצע .

טבעות אירוסין פופלאריות
טבעת מזהב לבן משובצת יהלומים הילה אובלית
טבעות אירוסין במשקל קראט וחצי קראט עשויים מזהב צהוב וזהב לבן. טבעת יהלומים איכותית ויוקרתית לאנשים עמידים בלבד, אך יש גם טבעות יהלום מהקולקציה החדשה שלנו בשילוב של עיצוב ייחודי ומחיר אטרקטיבי

טבעות אירוסין פופלאריות בשילוב של עיצוב ייחודי ומחיר אטרקטיבי טבעות אירוסין פופלאריות.

טבעות אירוסין לפי תקציב עד 3000 ש"ח
טבעת אירוסין עדינה זהב צהוב משובצת בסגנון וינטג
מבחר גדול של טבעות יהלום העשויות מיהלומים טבעיים, בתקציב של עד 3000 ש"ח. התכשיטים היפים ביותר לרשותכם במגוון מחירים אטרקטיביים

אבני חן בצבעים מיוחדים טבעות אירוסין בעיצובים מרהיבים עד 3000 ש"ח .