ענידת טבעת אירוסין

טבעות אירוסין מסמלות את החיבור בין הזוג שעומד להתחתן, וברוב המקרים הופכות לתכשיט היוקרתי והבולט ביותר שיש לנשים בבית.

גברים הקונים טבעות אירוסין משקיעים רבות בבחירת הטבעת, ולרוב, לוקחים חברה טובה של בת הזוג או בן משפחה שיעזור לבצע את הבחירה הנכונה ביותר, הן מבחינת המראה והן מבחינת המידה.

טבעות נישואין ממוצעות עולות מספר אלפי שקלים ויש אנשים שאף מבטחים אותן עם הקנייה, שכן מדובר בתכשיט יוקרתי ומבוקש..

ענידת טבעת אירוסין

חשוב לדעת!

  • מבצע לגולשי אתר דיאנוצ'ה
  • מבצעים על טבעות האירוסין בעיצוב אישי 
  • חוסכים עד 75% הנחה ברכישה מהיצרן לצרכן.
  • לפרטים נוספים חייגו אלינו 0586555691

תפקיד מרכזי

הטבעות, באופן טבעי, משחקות תפקיד מרכזי בהצעת הנישואין, שכן ברגע שהן נחשפות, ההצעה למעשה מתרחשת, גם אם המציע בוחר שלא להגיד שום דבר.

כיום, הרבה אנשים מחפשים אחר הצעות נישואין מופקות ומושקעות וחלקם אף מחפשים איך לשלב את הטבעת בצורה ייחודית ומיוחדת בתוך ההפקה.

מנגד, יש גם אנשים שבוחרים בהצעות נישואים סולידיות ופרטיות. יש הרבה מאוד אפשרויות, כולל החדרת הטבעת לאוכל או למשקה, או להטמין אותה במקום מיוחד, בו תמצא אותה בת הזוג.

טקסיות

בטקסי הנישואים בישראל יש שוני מהטקסים השונים בעולם, כאשר בזמן הנחת טבעת הנישואין, תנעד הכלה את הטבעת על המורה הימנית, ובסיום הטקס, תעבירה לקמיצה השמאלית. הכלה למעשה מושיטה את המורה הימנית שלה אל עבר בעלה, כאילו בחרה בו, ולאחר מכן, עוברת לקמיצה השמאלית.

לקמיצה השמאלית יש משמעות גדולה בתרבויות שונות, שכן על פי פרשנויות ממדינות שונות על פני הגלובוס, הקמיצה השמאלית היא "עורק האהבה", אשר מוביל היישר אל הלב. לכן, יש נשים רבות שממשיכות לענוד את טבעות האירוסין על הקמיצה השמאלית גם לאחר החתונה.

הקמיצה השמאלית

לא הרבה אנשים יודעים מה עומד מאחורי טבעת האירוסין, ועל מה חשוב לתת דגש כאשר מבצעים את ההצעה. ובכן, טבעת אירוסין עונדים על הקמיצה (האצבע שליד הזרת) של יד שמאל, אם כי לאחר הנישואין, באצבע הזו שמים את טבעת הנישואין, ואת טבעת האירוסין מעבירים לאצבע אחרת.

חשוב לזכור שטבעת האירוסין היא יותר יקרה מטבעת הנישואין לרוב, שצריכה להיות פשוטה ונקייה. טבעות אירוסין כוללות יהלומים וקישוטים שונים לרוב, ויש נשים שעונדות אותן רק כאשר הן יוצאות לאירוע, ולא רק ביום יום

נוחות וסטייל

יש הרבה אנשים שלא מקשיבים למסורת או לחוקים הבלתי כתובים לגבי האצבע בה עונדים את הטבעת, ושמים אותם על אצבע לבחירתם, בהתאם לנוחות, התאמה לגודל האצבע ועוד.

עם זאת, ככל שאנשים הם מסורתיים יותר, גדלה הסבירות שתראו את טבעת האירוסין על קמיצת שמאל לפני החתונה, ועל קמיצת ימים לאחריה.

כאשר מנסים לחשוב על הצעת נישואין מושקעת וכזו שפוגעת למטרה, טבעות מרשימות מתחברות לכך באופן טבעי, אך השאלה היא איך משלבים אותן בהצעה ובאיזה קופסה שמים אותן.

המטרה היא, בסופו של דבר, הצעה מרגשת, עם טבעת יפה ומרשימה.

באיזה יד עונדים טבעת אירוסין בכל העולם

אחד הרגעים היותר חשובים בחיים הוא הרגע בו עומדים להציע נישואין לחצי השני שלך ולהפוך את עתידכם למשותף ומלא בחוויות מדהימות ומרגשות.

על מנת להציע נישואין ולהפוך את הרגע למושלם, דרוש דבר אחד קטן ומלא במשמעות ומדובר על טבעת אירוסין אשר נבחרת לאחר תהליך חיפוש ארוך וממושך במטרה למצוא את הטבעת המושלמת ביותר אותה עונדים על האצבע למשך שארית חיינו.

מדובר על תהליך רווי מתחים ולחצים שכן מדובר בבחירה מכרעת של טבעת אשר תענדו אותה על האצבע של בכירי ליבכם למשך שארית חייהם.

מיקום הטבעת משתנה בתרבויות שונות אך לרוב נענוד את הטבעת על אצבע הקמיצה אשר ביד שמאל, זהו מיקומה הקלאסי והפופולארי בעולם.


חשיבות הענקת טבעת אירוסין

יד ימין או יד שמאל?

אחת השאלות היותר נפוצות בכל הקשור לטבעות אירוסין, היא על איזו אצבע ובאיזו יד עונדים את טבעת האירוסין.

נהוג לסבור כי את טבעת האירוסין עונדים על אצבע הקמיצה אשר ממוקמת בצמוד לזרת ביד שמאל אך מה קורה ביום החתונה כאשר מצטרפת לחגיגה גם טבעת הנישואין?

המיקום של טבעת האירוסין משתנה וברוב המקרים היא עוברת ליד ימין או נשארת ביד שמאל אך באצבע שונה מהקמיצה אשר נתפסה ע"י טבעת הנישואין.

מיקום טבעת האירוסין הוא אינו חובה מדובר על מנהג שאינו מחייב וניתן לבחור איזו אצבע שנוחה לנו לענוד את הטבעת.

טבעות אירוסין פופלאריות

טבעות אירוסין משמשות כתכשיט שמיועד לזוגות מאורסים/ נשואים. כמעט כל אישה תדע איזה צורת יהלום טבעות אירוסין במבחר עיצובים מרהיבים. יש מספר גדול של טבעות עם סגנון עיצוב פופלארי ומבוקש ולכל סגנון יש מבחר אדיר של תכשיטי יהלומים. מחפשים טבעת אירוסין המשלבת בין מחיר לאיכות? קטלוג טבעות איכותי המציע מגוון טבעות יהלומים למטרות אירוסין. לצפייה בקטלוג
טבעות אירוסין מבוקשות.

טבעות אירוסין 0.5 קראט
טבעות אירוסין -תכשיטים, טבעות אירוסין יהלום

קטלוג טבעות אירוסין 0.5 קראט טבעות יהלום חצי קראט.

 

טבעות אירוסין 1 קראט
טבעות אירוסין -תכשיטים, טבעות אירוסין יהלום

טבעות אירוסין משובצות יהלומים במחירים המשלבים בין איכות לבין מחיר ממוצע עבור טבעת אירוסין. טבעת האירוסין הינה תכשיט מיוחד במינו שכן קונים אותו פעם אחת בחיים, אם אתם מחפשים שילוב שבין מראה יפה ונוצץ לבין מחיר אנו ממליצים לכם לצפות בקטגוריה של טבעות אירוסין 1 קראט

קטלוג טבעות אירוסין 1 קראט, יפים ומתאימים לאירועים טבעות אירוסין 1 קראט .

טבעות אירוסין 2 קראט
טבעות אירוסין -תכשיטים, טבעות אירוסין יהלום

מבחר טבעות אירוסין 2 קראט בעיצובים ייחודים המשלבים בין מחיר אטרקטיבי למראה יוקרתי. מבחר תכשיטים לנשים אופנתיות בעיצוב מיוחד ובמחירי מבצע על כל סוגי הטבעות. כנסו לקולקציה החדשה שלנו

קולקציית טבעות אירוסין 2 קראט, יפים ומתאימים לאירועים טבעות אירוסין 2 קראט .

טבעות אירוסין בעיצוב וינטג'
טבעות אירוסין -תכשיטים, טבעות אירוסין יהלום

טבעות אירוסין טבעות אירוסין בעיצוב וינטג'. טבעת יהלומים איכותית ויוקרתית המשלבים בין מחיר אטרקטיבי למראה יוקרתי. כנסו לקולקציה החדשה שלנו

טבעות אירוסין פופלאריות בשילוב של עיצוב ייחודי ומחיר אטרקטיבי טבעות אירוסין בעיצוב וינטג'.